لیست قیمت محصولات ورق گرم
ورق A516 گرید 70
تماس بگیرید
ورق کربن استیل a283
تماس بگیرید
ورق 6 میل ST52
تماس بگیرید
ورق ضد سایش ck45
تماس بگیرید
ورق آجدار 3 میل
تماس بگیرید
ورق اسید شویی w22
تماس بگیرید
لیست قیمت ورق استنلس استیل دکوراتیو
مراحل خرید از آهن شهر پاسارگاد
کارشناسان ما جهت تماس شما

قیمت ورق استنلس استیل دکوراتیو

شناخت ورق استنلس استیل دکوراتیو

محصولات پر فروش
ورق A516 گرید 70
تماس بگیرید
ورق کربن استیل a283
تماس بگیرید
ورق 6 میل ST52
تماس بگیرید
ورق ضد سایش ck45
تماس بگیرید
ورق آجدار 3 میل
تماس بگیرید
ورق اسید شویی w22
تماس بگیرید
مراحل خرید از آهن شهر پاسارگاد

قیمت ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق استنلس استیل دکوراتیو برحسب شیت

[table id=807 /]

ورق استنلس استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو، توسط کشورهای تولید کننده، چین و تایوان به صورت شیت فابریک وارد می شود.
ورق استیل دکوراتیو قابلیت ضد زنگ و خوردگی و همچنین فرم دهی خوب را دارد همچنین در انواع خش دار نقره ای، میرور طلایی و میرور نقره ای عرضه می شود.
به دلیل رنگ خاص، این ورق اغلب در نمای آسانسور و دکورها استفاده می گردد.

ورق استیل دکوارتیو

قیمت ورق استیل دکوراتیو

در ارتباط با قیمت و خرید ورق های استیل دکوراتیو با توجه به ضخامت های مختلف و مواد اولیه و مراحل ساخت و تولیدش متغییر هستند.
این قیمت های خرید را می توان در سایت های مرتبط و فروشگاه ها و کارخانه هایی که در ساخت این ورق ها هستند چک کرد و هم چنین با توجه به مقاومت و استحکام این ورق ها و چه میزان منعطف هستند و چه میزان وزنی را قادر به تحمل هستند را قیمت نمود و با توجه به نیاز خود تهیه کرد.
همان طور که گفته شد این ورق های استیل دکوراتیو در جنس ها و طرح های مختلفی بوده و با توجه این اختلاف ها قیمت های متفاوتی هم دارند و هم چنین عوامل دیگری هم هستند که بر قیمت این ورق ها تاثیر می گذارند؛ از جمله این عوامل می توان به نحوه ی تولید، ساخت و میزان انرژی ای که هنگام تولید مصرف می شود اشاره کرد که بر قیمت محصولات و ورق های دکوراتیو استیل تاثیر گذار هستند.

قیمت ورق استیل دکوراتیو
هم چنین از لحاظ قیمتی با توجه با معیاراتی نرخ گذاری می شود که تمام ویژگی های ضخامت و مواد اولیه  کاربردی و عناصر مصرفی و… در تعیین کننده قیمت نقش دارند.

انواع ورق استیل دکوراتیو

در این قسمت به انواع مختلف استیل های دکوراتیو می پردازیم و از ویژگی های هر کدام می گوییم.

استیل ضد زنگ : از جمله پر طرفدارترین ورق ها محسوب می شود که در طی زمان امکان زنگ زدگی ندارد و با هر نوع شرایط جوی و آب و هوایی سازگار است.
در ساختار این نوع از ورق های استیل عناصری از جمله کروم و نیکل به کار رفته که همین باعث بالا رفتن استحکام این ورق ها شده که از این ورق به علت استحکام خوبی که دارد برای دکوراسیون محیط های باز به کار می رود.

استیل برنج : این نوع استیل دارای وزن سبک و دوام و ماندگاری بالا است و در ساختارش مس و روی دارد اما نسبت به مس دارای رسانایی بسیار کم می باشد اما با این حال در فضا های باز و بسته از این ورق ها استفاده می شود، و این ورق ها دارای رنگ طلایی هستند که باعث جلب مشتری شده چرا که نمای برجسته و جذابی دارد.

استیل گالوانیزه : گالوانیزه کردن فولاد که همان ورق های استیل هستند به چند روش قابل اجرا می باشند؛ که باعث ایجاد یک متریال عالی می شود.
برای ساخت انواع سایبان ها و نرده ها و.. مورد استفاده قرار می گیرند که می توان برای محیط های باز و شیک کردن محیط استفاده کرد.

نورد سرد: وقتی فولاد را بین دو غلتک قرار می دهند ورق تشکیل می شود و برای این که استقامت و مقاومت این ورق ها بالا رود حرارت کافی به آن ها می دهند و در آخر محصول نهایی نوعی ورق مقاوم و صاف است که به هر شکل و طرح و فرمی در می آید.

انواع ورق استیل دکوراتیو

استیل منسجم شده ی مسطح : استیل منسجم را توسط فلزی که خاصیت چکش خواری دارد صاف و به صورت برش های شش ضلعی درست می کنند که برای این مدل ها معمولا از کربن و فولاد ضد زنگ و آلومینیوم استفاده می شود.

کاربرد ورق استیل دکوراتیو

پر کاربرد ترین ورق که در ساختمان سازی ورق های استیل دکوراتیو هستند؛ مثل ساخت پنجره ها و پروفیل ها.
در ارتباط با لوازم خانگی هم باید گفت که اکثر وسایلی که در خانه استفاده می شود به خصوص لوازم های برقی و حتی کابینت ها از ورق های روغنی استفاده می گردد.
هم چنین لازم به ذکر است که در صنعت ساخت لوله و پروفیل نقش دارند و هم چنین در مصارف عمرانی و ساخت و سازی مورد استفاده قرار می گیرند. 
برای ساخت پله های برقی و آسانسور ها و دادن نما و دیزاین‌ کردن شیک ساختمان ها نیز استفاده می شود و علت دیگر هم مربوط به فرم پذیری و شکل پذیری این ورق ها است.

کاربرد ورق استیل دکوراتیو
این نوع ورق ها در هر صنعتی که مورد استفاده قرار می گیرند این است که می توانند با همه مدل شرایط آب و هوایی و جوی سازگار باشند.

ورق استیل طرح دار

نوعی از ورق استیل طرح دار ورق های استنلس هستند که دارای خاصیت فرم دهی و شکل پذیری بوده و علاوه بر این ها دارای مقاومت و ماندگاری بالا هم هستند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم اند.
همین باعث پرطرفدار شدن این ورق ها شده و هم چنین در صنعت تزیین و دکوراسیون هم کاربرد های زیادی دارد.
آسانسور ها و درب های ورودی و حتی آشپزخانه  به دلیل ظاهر زیبایی که دارند از این ورق های طرح دار استفاده می کنند.

ورق استیل طرح دار
هم چنین ضخامت مناسب این ورق ها باعث شده که آسیبی نبینند چرا که نه خیلی نازک هستند و نه خیلی ضخیم که این مورد جز نکته های مهم در تهیه ی ورق های استیل طرح دار است.

مقالات مرتبط